Зміст проекту:


№ п/п
Проведені заходи
Мета заходів
Ключова ідея
Дата проведення
Театральні постановки:

1
Навчати школярів пізнавати світ через казки; розвивати зв’язне мовлення через діалогічну мову, образне мислення, пам'ять, увагу, уяву, творчі здібності; виховувати любов до праці, відповідальне ставлення до будь-якої справи, почуття прихильності й любові до сім’ї, родичів.
Праця будує, а лінь марнує
16 березня 2015 р.
2
Бережи життя – найбільшу цінність!
21 грудня 2016 р.
3
«Будь-які перешкоди долають наполегливістю»
(Леонардо да Вінчі)

20 березня 2016 р.
4
Пам’ятайте: «Справжня краса - внутрішня, вона йде від усього серця, в якому живе любов» (Крістіна Агілера)
14 січня 2017 р.
5
Ми почуваємося щасливими,  прикрашаючи будинок під Новий рік. Може, в коробці з гірляндами і живе диво? Вірити в чари Нового року - це давати самому собі шанс почати все спочатку.
27 грудня 2018 р.
Літературні кав’ярні:
1
Даруйте свою любов людям – і вона сторицею повернеться до вас.
13 травня 2017 р.
2
«Не втрачайте щастя бачити зорі в буденних калюжах на життєвих шляхах» (О.Довженко)
14 лютого 2018 р.
3
Бережіть «у серці те, що не вмирає!» (Леся Українка)
17 травня 2018 р.
4
«Людині бійся душу ошукать,
бо в цьому схибиш — то уже навіки» (Ліна Костенко)

12 квітня 2019 р.
Літературно-музичні композиції:
1
Лише народи, явлені у Слові,
Достойно жити можуть на землі.
(Л. Костенко)

9 листопада 2015 р.
2
Пишаюсь тим, що я вкраїнка,
Вкраїнці прадід мій і дід,
Що славної землі я стебелинка,
Що мій козацький гордий рід.

10 листопада 2016 р.
3
«Диво калинове» (до Міжнародного дня рідної мови)
Як парость виноградної лози,
 Плекайте мову.
(М.Рильський)
21 лютого 2017 р.
4
І не буде переводу
Українському народу,
Доки із глибин сторіч
Долина козацький клич…
18 жовтня 2017 р.
5
Шевченко - наш. Він для усіх століть,
Він - як Ісус Христос для України.

12 березня 2018 р.
6
До рідного слова торкаюсь душею,
Боюсь очорнити чи зрадить його.
З цих слів наша мова, пишаємось нею –
Це музика й пісня народу мого.

09 листопада 2018 р.
Безпека життя і здоров’я:
1
Бережи життя – найбільшу цінність!
21 грудня 2016 р.
2
Навчити правил поведінки у незвичайних ситуаціях, допомогти  усвідомити те, що найцінніший дар – це дар життя; активізувати особисте розуміння учнями поняття «здоров’я», визначити, що власна поведінка та спосіб життя є найважливішими факторами, які впливають на здоров’я людини, виховувати дбайливе ставлення до свого життя та здоров’я.
«Життя таке прекрасне – не загуби його!»
(Мати Тереза)

09 жовтня 2018 р.
3
Формувати та пропагувати навички з правил дорожнього  руху, пожежної безпеки, необхідність їх дотримуватися, не ризикувати своїм життям, здоров’ям, перебуваючи на дорозі; виховувати почуття відповідальності, дисциплінованості.
«Життя – це пісня. Доспівай її до кінця»                                  (Духовний заповіт матері Терези)


2017, 2018, 2019 рр.
Національно-патріотичне виховання, акції, волонтерство
1
·         Сприяти вихованню    національно – патріотичних почуттів;
·         поглибити знання вихованців з історії української державності й громадянства, культури народу, його традицій;
·         формувати повагу до культурного та історичного минулого України, усвідомлення необхідності досконалого знання державної мови
Одна Батьківщина,
і двох не буває, 
Місця, де родилися, завжди святі. 
Хто рідну оселю свою забуває, 
Той долі не знайде в житті.
               (М. Бакая)
 2017 –
2018 н.р.
2
Формувати високий рівень національної, правової свідомості і самосвідомості, громадянської, соціальної відповідальності, готовності працювати в ім’я розквіту України та захищати її незалежність.  
«Життя довге, якщо воно повне… Вимірюймо його вчинками, а не часом».                                      (Сенека)
2018, 2019
3
Поглибити знання учнів про життєпис сина українського народу – Тараса Шевченка;  виховувати любов і повагу до спадщини, яку нам залишив поет, традицій нашого народу, бути справжнім патріотом, нести слово Кобзаря до однолітків.
Тарас Шевченко – це Україна.
березень 2017, 2018
4
Стимулювати постійне зростання вихованців як особистостей, прагнення до самовираження, самореалізації та самоствердження, активної діяльності
«Творчість – це не розкіш для обраних, а загальна біологічна потреба, часто не усвідомлювана нами».
               (Г.Іванов)
березень 2015,  
2017 р.
5
Участь в акціях «Новорічний подарунок та Великодній кошик для бійців АТО»
Формувати в учнівської молоді відданості та вірності українському народові, готовності до захисту України, забезпечення її суверенітету, територіальної цілісності та недоторканості; виховувати повагу до захисників та їх підтримку.
Перед солдатом стану на коліна,
Воскову свічку тихо запалю
За те, що захищає Україну
В запеклому жорстокому бою.
       (Л. Удіванова)
2015 – 2019 рр.
6
Ознайомити учнів зі шкільною бібліотекою, зокрема книгами, навчати думати, співпереживати разом із казковими героями; розкрити значення книги в житті людини, ввести учнів у чарівний світ літератури творчості, зокрема української народної казки, розвивати культуру і виразність зв’язного мовлення; виховувати бережливе ставлення до книги, формувати читацькі інтереси молодих школярів.
Людина, яка любить і вміє читати, має багато друзів.

Хто багато читає, той багато знає.
жовтень-листопад 2017, 2018
7
Провести роботу гуртківців по озелененню школи; виховувати дбайливе ставлення до природи, формувати екологічну культуру; виховувати естетичні смаки, вміння цінувати прекрасне та створювати його власними руками.
Квіти – залишки раю на Землі. (І.Кронштадтський)
Земля сміється квітами. (Ральф Волдо Емерсон)


30 жовтня 2018 р.
Залучення гуртківців до театрального мистецтва:
1
Відвідання вистави «Кайдашева сім’я» в Запорізькому академічному драматичному театрі імені В.Магара
Пропагувати кращі зразки театрального мистецтва, формувати емоційну сферу,   життєву мудрість, оптимізм, енергію;
виховувати ціннісне ставлення до себе, людей та мистецтва театру.
«Увесь світ – театр, а люди в нім – актори» (В.Шекспір)
19 березня 2017 р.
2
Відвідання вистави «Сватання на Гончарівці» в Запорізькому академічному драматичному театрі імені В.Магара
Долучити гуртківців до професійного театрального  мистецтва, розвивати пізнавальні інтереси,   розширювати світогляд та мовленнєве спілкування; формувати естетичні смаки через поєднання музики, танцю, пластики, мовлення, зображувального мистецтва.
«Сцена – мій кумир театр священний храм для мене» (І.Карпенко-Карий)
26 жовтня 2018 р.
3
Відвідання постановки івано-франківського театру «КУМ» (короткі універсальні мініатюри)
Формувати уявлення про театр, інтерес до театральної діяльності; ознайомити вихованців із видами театру.
«Сміх людський — чудесна штука! 
Він — мистецтво і наука» (П.Глазовий)
15 березня 2019 р.